Użycie lakierów Raptor do konserwacji podwozia

Użycie lakierów Raptor do konserwacji podwozia

Lakier Raptor to produkt, który spokojnie można określić już mianem środka kultowego. Jego uniwersalność i właściwości sprawiają, że jest chętnie wybierany zarówno przez profesjonalne warsztaty, jak i amatorów wykonujących prace we własnym zakresie. Pokrywa się nim różne samochodowe elementy, a także domowe przedmioty. Szeroko dostępny zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i internetowych z roku na rok zyskuje rzesze wiernych fanów. Co stoi za jego sukcesem? W jakich sytuacjach można go jeszcze zastosować?


Raptor — środek do zadań specjalnych


Za sukcesem lakierów Raptora stoi jego dobrze opracowana formuła oparta o środek uretan. Pokryte nim powierzchnie zyskują nowe właściwości. Są zabezpieczone przed działaniem rdzy. Stają się odporne za zarysowania. Nie poddają się działaniom promieni UV, przez co pokryta nim powierzchnia nie blaknie. Produkt jest wydajny w użyciu. Najczęściej jest stosowany do odnawiania zniszczonych powierzchni. Pokryte nim zyskują drugie życie. Nie tylko lepiej się prezentują, ale i nie powodują innych problemów technicznych. Najczęściej stosowany jest w pojazdach transportowych typu bus. Nic nie stoi jednak na przeszkodzie, aby użyć go też do konserwacji samochodów osobowych.


Czy można użyć Raptor do konserwacji podwozia?


Raptor może być z powodzeniem użyty do konserwacji podwozia. Równomiernie rozprowadzony pistoletem środek pokryje powierzchnię i zabezpieczy przed korozją. Ważne jest wcześniejsze dokładne wymieszanie produktu. Można dodać do 10% rozpuszczalnika, dla łatwiejszej aplikacji. Należy jednak pamiętać, że rozcieńczanie wpływa na pierwotne właściwości naszego środka. Lakier Raptor tworzy twardą i mocną powłokę ochronną, przez co jego użycie do narażonego na kontakt z wilgocią i błotem podwozia stanowi dobry sposób na jego zabezpieczenie.

Pokrycie wykonane Raptorem powoduje przede wszystkim niższą ekspozycję na korozję. Rdza nie ma szans na zajmowanie tak szybko powierzchni, jak w przypadku podwozia, które nie zostało zabezpieczone żadnym środkiem. Ekspozycja tej części samochodu, która najczęściej styka się z wodą nie musi oznaczać postępującej z roku na rok korozji. Działanie prewencyjne, jeszcze zanim pojawią się znaczne ubytki jest sensownym krokiem. Podwozie narażone regularnie na kontakt z kamieniami, piaskiem i błotem ulega mikrouszkodzeniom. Te z kolei z czasem coraz bardziej się powiększają. Wykonanie solidnej konserwacji z użyciem takich środków jak Raptor eliminuje ryzyko postępującej korozji. Warto zatem zabezpieczyć się zawczasu.

Pozostaw komentarz